Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Основи автоматизованого проектування складних об’єктів і систем

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра АСУ  Звіт до лабораторної роботи №5 з дисципліни «Основи автоматизованого проектування складних об’єктів та систем» Львів-2013 Тема роботи: Моделювання послідовностей. Мета роботи: Освоїти моделювання послідовностей в UML- діаграмах та їх побудову у конкретному середовищі. Завдання: Оволодіти навичками моделювання послідовностей для UML-діаграм. Розробити діаграми послідовностей для індивідуального завдання. Теоретичні відомості Діаграма послідовності — в UML, діаграма послідовності відображає взаємодії об'єктів впорядкованих за часом. Зокрема, такі діаграми відображають задіяні об'єкти та послідовність відправлених повідомлень На діаграмі послідовності зображуються виключно ті об'єкти, які безпосередньо беруть участь у взаємодії і не показуються можливі статичні асоціації з іншими об'єктами. Для діаграми послідовності ключовим моментом є саме динаміка взаємодії об'єктів в часі. При цьому діаграма послідовності має як би два вимірювання. Одне — зліва направо у вигляді вертикальних ліній, кожна з яких зображає лінію життя окремого об'єкту, що бере участь у взаємодії. Графічно кожен об'єкт зображується прямокутником і розташовується у верхній частині своєї лінії життя. Усередині прямокутника записуються ім'я об'єкту і ім'я класу, розділені двокрапкою. При цьому весь запис підкреслюється, що є ознакою об'єкту, який, як відомо, є екземпляр класу. Друге вимірювання діаграми послідовності — вертикальна тимчасова вісь, направлена зверху вниз. Початковому моменту часу відповідає сама верхня частина діаграми. При цьому взаємодії об'єктів реалізуються за допомогою повідомлень, які посилаються одними об'єктами іншим. Повідомлення зображуються у вигляді горизонтальних стрілок з ім'ям повідомлення і також утворюють порядок за часом свого виникнення. Анатомія діаграм послідовності: Об'єкти зображуються у вигляді прямокутників і розміщуються над лініями життя. Лінії життя зображуються вертикальними лініями. Напрям часу – згори вниз. Повідомлення – це горизонтальні стрілки з назвою повідомлення. За напрямом стрілки визначають відправника та отримувача. Активізація об'єктів (focus of control). В процесі функціонування об'єктно-орієнтованих систем одні об'єкти можуть знаходитися в активному стані, безпосередньо виконуючи певні дії або в стані пасивного очікування повідомлень від інших об'єктів. Щоб явно виділити подібну активність об'єктів, в мові UML застосовується спеціальне поняття, що отримало назву фокусу управління (focus of control). Фокус управління зображується у формі витягнутого вузького прямокутника (див. об'єкт 1), верхня сторона якого позначає початок отримання фокусу управління об'єкту (початок активності), а її нижня сторона — закінчення фокусу управління (закінчення активності). Цей прямокутник розташовується нижче за позначення відповідного об'єкту і може замінювати його лінію життя (об'єкт 4), якщо на всьому її протязі він є активним. Як було відмічено вищим, мета взаємодії в контексті мови UML полягає в тому, щоб специфікувати комунікацію безліччю взаємодіючих об'єктів. Кожна взаємодія описується сукупністю повідомлень, якими об'єкти, що беруть участь в нім, обмінюються між собою. У цьому сенсі повідомленням (message) є закінчений фрагмент інформації, який відправляється одним об'єктом іншому. При цьому прийом повідомлення ініціює виконання певних дій, направлених на рішення окремої задачі тим об'єктом, якому це повідомлення відправлене. Діаграма послідовності, яка ілюструє реєстрацію клієнта: Якщо клієнт не зареєстрований в системі – він має обмежені права доступу до системи турагенції. Для того, щоб зареєструватися в системі користувачу достатньо ввести у поля для реєстрації логін(login), пароль(pass) та електронну пошту(e-mail). Дані відправляються на сервер за допомогою методу CreateUserAccount(login, pass, e-mail). Перш за все, система перевіряє чи існує ідентичний вже зареєстрований користувач(метод IsAccou...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.02.2013 03:02

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини